Onpa taas kulunut aikaa kun on tänne saanut asioita päivitettyä. Mutta jatkossa on pakko aktivoitua, koska Ravelryyn en näemmä saakaan enää laitettua kuvia ilmaiseksi... paitsi oman blogin kautta :-)

Valmistuneissa jutuissa mainitsemisen arvoisia ovat huivi itselle, pellava-puuvilla sukat ukkelille ja säärystimet itselle. Kaksi noista menee kategoriaan vaihtolangoista tehtyä, eli niidenkin kuvat tänne pitänee saada.

Mutta se itse asia, eli osallistuin Murmelitan kanssa Ravelryssä Suureen Kissavaihtoon. Onneksi ei sentään vaihdettu kissoja, mutta niihin liittyviä juttuja kyllä. Sain eilen jo postihakulapun, ja innosta pinkeänä köpöttelin sitten kaupalle että saisin paketin... vain saadakseni tietää että se on noudettavissa vasta tänään.

No, sain paketin haettua, ja koska paketissa oli Karvapyllyn nimi ekana ja mun vasta tokana, niin otin epelin mukaan avaamaan.

Kissavaihto%201%2C%20tutustuminen-normal

Laatikossa oli kaikkea ihanaa meille molemmille, mulle kissantassukorvikset ja kolme minikerää Wollmeise-lankaa joka on uusi tuttavuus. Jokainen minikerä on eri värinen, mutta pääpaino on liilassa ja viininpunaisessa. Teen noista varmaan itselleni lapaset ensi talveksi :-)

Muru sai märkäruokaa, herkkutikkuja, kissanruohonkasvatushärdellin, kissanminttupusseja... kaikkea ihanaa! Ja koska kissanminttupussit olivat olleet hetken muiden juttujen kanssa laatikossa, niin ihan kaikesta keskusteltiin että onko Epelin vai minun.

Minun%2C%20kaikki%20minun%21-normal.jpg

Jopa tuo pieni pussukka joutui keskustelun alle, että saanko minä vai Muru, katsokaa vaikka:

Minun%20pussi%21-normal.jpg

Ja tottakai itse laatikko jossa kaikki tuli on ehkä sittenkin se kaikkein paras <3

Ihana%20paketti%21-normal.jpg