Sain Ravelryn jouluvaihdossa kahdesta eri paketista aivan mielettömän ihania lankoja. Se, mikä mua itseänikin hämmentää on se, että olen jo nyt saanut kahdesta niistä neulottua valmista.

Tähän heti pohjaksi, että ostin joulun alla itselleni lahjaksi myös sukkakirjan, jonka nimeä en tietenkään muista. Tuon siitä vaikka kuvan tänne jahka muistan sen kuvata...

Päätin, että ajan kanssa neulon sen kirjan kaikki ohjeet, ja ekan ohjeen päätin tehdä itselleni. Joten ostin ihanaa lankaa, ja pakersin siitä pitsisukat ihan omiin pieniin töppöjalkoihini (kuva seuraa jahka sukat löytyy). Niistä tuli niin hienot, että mies ilmoitti haluavansa samanlaiset. Ja kiitos ihanan joulupaketin nro 1, (tuli siis ensin :-D) niin mullapa oli varastossa mustaa pellavalankaa pari vyyhteä. Ja koska olin ostanut kaikki jouluvaihtolangat Oulunkylän Lankamaailmasta, niin olin saanut kaupantekijäisiksi mustaa puuvillalankaa pari pientä kerää.

Tein varren pellavasta, ja kantapään ja jalkaterän puuvillasta että on pehmeämpi astua. Tällaiset niistä sitten tuli :-)

P4180745%5B1%5D-normal.jpgNNoista näkee valitettavan hyvin että ne on koekävelty, ja sen jälkeen Muru otti ne makuualustakseen. Sillä on jännä tapa koemaata kaikki mun valmiit neuleet, keskeneräiset se jättää useimmiten rauhaan. Paitsi jos kaipaa huomiota. Ja näiden pellavalankaa oli ihana vähän järsiä ohi mennessään :-D

Jostain syystä pellavan kiilto ei tässä näy, vika on kyllä kuvaajan päässä.